Fra 25.895,00 kr
Bestillingsvare
SKU
klim2059

Klim Furniture - Highboard - 137x150x40 cm

Kvalitetsproduceret møbel fra danske Klim. Klim producerer deres møbler i Fjerritslev, og kan designe lige præcis det møbel som du ønsker dig. Døre og dækplader består af massive skråfacet kantlister, og skuffer kommer med soft-luk.

Hos Klim Furniture kan man få sine møbler i følgende varianter: Bøg, eg, valnød, kirsebærbejdse og sort & hvid lakering. Du kan vælge om du ønsker vægophængte møbler, eller om de skal stå på en sokkel/ben. Derudover kan man få lys i sine møbler.

Ønsker du at få lavet et specielt designet møbel, som ikke fremgår af de opstillinger vi har vist her på hjemmesiden, skal du endelig ikke tøve med at kontakte os.

Specifikationer

Specifikationer

Mere information
Varenummer klim2059
Type Highboard
Producent Klim
Dybde/Bredde 40,00 CM
Højde 137,00 CM
Længde/bredde 150,00 CM
Materiale Fineret/Massiv træ
Vedligeholdelse

Pleje af Træ

Massiv- og fineret træ
Massivt træ har i hundredevis af år været det mest populære materiale til fremstilling af boligmøbler. Det er både let tilgængeligt og kan forarbejdes på mange forskellige måder. Træ er et naturprodukt og der findes således ikke to ens stykker træ. Hvert stykke træ har sine egne unikke kendetegn i form af knaster, farvevariationer og åretegninger. Møbler af massiv træ bør ikke opbevares i fugtige- og/eller uopvarmede rum, da det er et levende materiale.

Pleje af massiv og fineret træ:
Massiv træ bør plejes med en blød, hårdt opvredet klud efterfulgt af aftørring med en tør klud. Rengøringsmidler må ikke anvendes. Spildte væsker skal fjernes straks, da overfladen er åben i sin struktur. Man kan tilføje et anerkendt træplejeprodukt, hvis overfladen mister sin glød. Her skal man være opmærksom på, hvilken behandling ens overflade har fået til start. De mest almindelig overflade behandlinger er sæbebehandlet, hvidolieret, olieret eller en valnød.

100% Kærlighed til møblet
Prisgaranti
Gratis fragt v. 499,-
Reel rådgivning

Ofte stillede spørgsmål

Få svar på ofte stillede spørsgsmål her. Sidder du tilbage med yderligere spørgsmål, skal du endelig ikke tøve med at tage kontakt.

Få hjælp her

Vi sidder klar både på telefon, email og chatten, når du har brug for det.

Hvordan leveres mine produkter?

Det kommer an på, hvad du bestiller - og hvor du bor. 

GLS: 

Ved køb der tillader afsendelse med GLS, benyttes dette. Her vil pakken blive sendt til nærmeste pakkeshop ud fra din indtastede adresse i checkout.

Fragtmand - Sjælland, fyn, og Nord- og sønderjylland:

Ved større møbler til ovennævnte områder, benytter vi os af vores gode samarbejdspartner STEP Transport, der sikrer en gratis og gnidningsfri levering til kantsten. De ringer altid omkring 1 time før ankomst til bopælen. 

Der er mulighed for tilkøb af forskellige services som, indbæring, bortskaffelse af gamle møbler samt emballage.
Du kan i checkout, vælge hvilken services der passer dig.

Egen levering (Djurs Møblers levering)

Ved egen levering i nærområdet, kommer vores egen chauffør ud med dine møbler. 

Ved egne leveringer, er gratis indbæring altid en del af vores service. 

Der er mulighed for tilkøb af

  • Udpakning og bortskaffelse af emballage: 249,-
  • Udpakning, og bortskaffelse af emballage og gamle møbler: 499,-

Du kan læse mere om vores forskellige leveringer her.

 

Hvad koster levering?

Du får gratis levering på alle ordre over 499.- Læs om alt ift. leveringen her.

Hvor leverer I til?

Vi leverer til hele Danmark. Ved levering til ikke-brofaste øer skal I tage kontakt til butikken og en merpris kan komme på tale.

Leverer I til udlandet?

Vi leverer også til Norge og Sverige. Kontakt os i butikken på [email protected] for at høre nærmere ift. leveringspriser.

Jeg har bestilt et stort møbel, men jeg bor i en etageejendom - tilbyder i opbæring?

Hvis du bor i en etageejendom og ikke selv kan løfte dine møbler op, skal du benytte dig af vores indbæringsservice. Ved levering til nærområdet af butikken, er vores levering altid med ombæring - helt gratis. Dette gælder for alle i området 7000-9000. For områderne udover, opkræves et indbæringsgebyr på 550,- der tilvælges under på leveringsformerne på checkout.

Skal jeg være hjemme, når I leverer min ordre?
Ikke nødvendigvis, men vi ser helst, at I er det (for jeres egen skyld). Når vi har modtaget alle produkter i din ordre på lageret, og de er klar til levering, ringer vi ud og aftaler et leveringstidspunkt. Her aftaler vi nærmere omkring leveringsdetaljerne.
Jeg vil selv afhente min ordre i Jeres butik, hvor kan jeg gøre det?
Du kan altid vælge “Afhentning i butik” når du går igennem bestillingen. Når ordren er klar til afhentning, ringer vi dig op, og du kan efterfølgende afhente ordren på vores adresse: Ramtenvej 7, 8581, Nimtofte.

Senest viste