LEVERING:

Hvordan leveres mine produkter?
Du kan læse mere om vores forskellige leveringer her
Hvad koster levering?
Vi leverer altid gratis gratis til kantsten i hele Danmark. Læs om alt ift. leveringen her: https://djursmoebler.dk/levering
Hvor leverer I til?
Vi leverer til hele Danmark. Ved levering til brofaste øer skal I tage kontakt til butikken og en merpris kan komme på tale.
Leverer I til udlandet?
Vi leverer også til Norge og Sverige. Kontakt os i butikken på [email protected] for at høre nærmere ift. leveringspriser.
Jeg har bestilt en sofa, men jeg bor i en etageejendom og ønsker hjælp til opbæring?
Hvis du bor i en etageejendom og ikke selv kan løfte dine møbler op, skal du benytte dig af vores indbæringsservice. Ved levering til nærområdet af butikken, er vores levering altid med ombæring - helt gratis. Dette gælder for alle i området 7000-9000. For områderne udover, opkræves et indbæringsgebyr på 550,- der tilvælges under på leveringsformerne på checkout
Skal jeg være hjemme, når I leverer min ordre?
Ikke nødvendigvis, men vi ser helst, at I er det (for jeres egen skyld). Når vi har modtaget alle produkter i din ordre på lageret, og de er klar til levering, ringer vi ud og aftaler et leveringstidspunkt. Her aftaler vi nærmere omkring leveringsdetaljerne.
Jeg vil selv afhente min ordre i Jeres butik, hvor kan jeg gøre det?
Du kan altid vælge “Afhentning i butik”, når du går igennem bestillingen. Når ordren er klar til afhentning, ringer vi dig op, og du kan efterfølgende afhente ordren på vores adresse: Ramtenvej 7, 8581, Nimtofte.

Produkter

Hvordan vedligeholder jeg mit møbel?
Vedligeholdelse af dit møbel afhænger af materialet, dit møbel er i. Du kan læse alt om vedligeholdelse af materialet i vores vedligeholdelsesguide, du finder her. Ellers fang os på chatten, [email protected] eller 86 39 81 77
Jeg har fundet en model, men farven/størrelsen/træsorten eller andet, er ikke lige det jeg ønsker - hvad gør jeg?
Mange af vores møbler kan fås i forskellige opstillinger, farver og træsorter, der ikke nødvendigvis er oprettet på vores webshop. Start derfor med at kontakt os på chatten, [email protected] eller 86 39 81 77, så vi kan undersøge sagen for dig.
Er møblerne færdigsamlet ved levering?
Alle vores møbler er mere eller mindre færdigsamlet ved levering. Med ‘stort set’ menes der, at der kan være påsættelse af hhv. ben, sokkel eller skuffer, der er hurtigt at sætte på og som ikke kræver teknisk indsigt. Hvis du har modtaget et møbel, hvor du har spørgsmål til en samling, kontakt på chatten, [email protected] eller 86 39 81 77, så vi hurtigt kan afhjælpe din udfordring.

Ordre

Hvad er leveringstiden på min ordre?
Leveringstiden på din ordre afhænger af, hvilke produkter, du har bestilt. På alle produktsider er angivet, hvor lang leveringstid, der er. Vi vil som udgangspunkt altid levere din ordre samlet, og i dette tilfælde leverer vi umiddelbart efter det sidste produkt er modtaget på lageret. Vi fremsender altid en email med bekræftet leveringstid, så snart vi modtager den.
Hvordan skal jeg betale? Og hvornår?
Du bliver opkrævet det fulde beløb på din ordre, når du færdiggøre betalingen på webshoppen. Vi hæver først beløbet, når ordren er afsendt fra lageret.
Hvilke betalingsformer tager I imod på webshoppen?
Vi modtager følgende betalinger: VISA, VISA/Dankort, Mastercard (Debit/kredit) og Mobilepay. OBS: Bemærk, at vi ikke tager normalt Dankort. Ved bankoverførsel, kontakt os i butikken
Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse?
Desværre ender vores emails sommetider i spam-indbakken, hvor især @hotmail og @outlook.dk/com er en udfordring. Kig derfor venligst i din "Spam-indbakke" - og ellers tag kontakt til butikken på email [email protected] eller på telefon 86 39 81 77

Senest viste