Kampagnepris 4.818,00 kr Førpris 6.424,00 kr
Bestillingsvare 2-3 Uger
SKU
034+klap+sk

Hammel Mistral lowboard 133x23x32,5 cm

Mistral AV modul 034

Moderne TV møbel i snehvid fra Mistral.
Møblet kan leveres inkl. en smuk klap med hvidt stof samt en skuffe i snehvid.

KLIK HER - Og sæt dit personlige præg på opstillingen i design-selv-programmet

Specifikationer

Specifikationer

Mere information
Varenummer 034+klap+sk
Leveringstid 2-3 Uger
Serie Mistral
Type Tv-Møbel
Producent Hammel Furniture
Produceret i Danmark
Dybde/Bredde 32,50 CM
Højde 23,00 CM
Længde/bredde 133,00 CM
Vedligeholdelse

Pleje af Træ

Massiv- og fineret træ
Massivt træ har i hundredevis af år været det mest populære materiale til fremstilling af boligmøbler. Det er både let tilgængeligt og kan forarbejdes på mange forskellige måder. Træ er et naturprodukt og der findes således ikke to ens stykker træ. Hvert stykke træ har sine egne unikke kendetegn i form af knaster, farvevariationer og åretegninger. Møbler af massiv træ bør ikke opbevares i fugtige- og/eller uopvarmede rum, da det er et levende materiale.

Pleje af massiv og fineret træ:
Massiv træ bør plejes med en blød, hårdt opvredet klud efterfulgt af aftørring med en tør klud. Rengøringsmidler må ikke anvendes. Spildte væsker skal fjernes straks, da overfladen er åben i sin struktur. Man kan tilføje et anerkendt træplejeprodukt, hvis overfladen mister sin glød. Her skal man være opmærksom på, hvilken behandling ens overflade har fået til start. De mest almindelig overflade behandlinger er sæbebehandlet, hvidolieret, olieret eller en valnød.

Pleje af laminat/linoleum/nano

Laminat
En laminat overflade, også kaldet højtrykslaminat og HPL, består af harpiks-imprægneret papir, som presses sammen til en solid plade gennem højt tryk. Dette er en slidstærk overflade, der er modstandsdygtig overfor ridser samtidig med den kan fås i alverdens farver. OBS: ej at forveksle med nano laminat, der er en videreudvikling af den klassiske HPL ved brug af nanoteknologi.

Pleje af laminat:
Det anbefales dagligt at rense overfladen med en hårdt opvredet klud med aftørring af en tør klud efter. Tilføj eventuelt et par dråber sulfo. Slibende materialer må ikke anvendes, da det kan medføre ridser i overfladen. Man kan ligeledes pleje overfladen med laminatrens, der skal sprøjtes i et tyndt lag på hele overfladen, hvorefter det skal vaskes- og tørres med klud efter 2-3 minutter.


Nano laminat
Nano laminat er en videreudvikling af den klassiske højtrykslaminat (HPL). HPL består af harpiks-imprægneret papir, som presses sammen til en solid plade gennem højt tryk. Det samme er tilfældet med nano laminat, men her tilføjes nanoteknologi for at skabe en akrylharpiks, der er fæstnet og hærdet i en elektronisk proces. Dette resulterer i en stærk og glat overflade med et lækkert soft touch. Kan findes i mange forskellige farvevarianter.

Pleje af Nano laminat
Det anbefales at anvende en microfiber klud til den daglige rengøring, eventuelt opvredet med sulfo eller lignende. Alternativt kan en melaninsvamp også anvendes. Skal der mere til kan man også prøve med noget acetone. Ridser kan behandles ved at pålægge et fugtet stykke køkkenrulle på det beskadigede område efterfulgt af dampning med strygejern i max 10 sekunder.

Linoleum
Linoleum er en overflade der fremstilles af rene naturmateriale. Disse er alle almindeligt forekommende og kan regenereres på kort tid. Består bl.a. af harpiks, hør, træmel og linolie. Den har et robust udtryk, men giver alligevel efter ved berøring. Desuden sætter fingeraftryk sig ikke på den slidstærke overflade.

Pleje af linoleum:
Det anbefales at pleje sin linoleumsoverflade regelmæssigt for at bevare dets naturlige egenskaber. Daglig rengøring med fugtig klud tilsat et neutralt rengøringsmiddel. Ved mere betydelige urene områder kan man eksempelvis anvende linoleumssæbe, der både er med til at rense og beskytte overfladen.

100% Kærlighed til møblet
Prisgaranti
Gratis fragt v. 499,-
Reel rådgivning

Ofte stillede spørgsmål

Få svar på ofte stillede spørsgsmål her. Sidder du tilbage med yderligere spørgsmål, skal du endelig ikke tøve med at tage kontakt.

Få hjælp her

Vi sidder klar både på telefon, email og chatten, når du har brug for det.

Hvordan leveres mine produkter?

Det kommer an på, hvad du bestiller - og hvor du bor. 

GLS: 

Ved køb der tillader afsendelse med GLS, benyttes dette. Her vil pakken blive sendt til nærmeste pakkeshop ud fra din indtastede adresse i checkout.

Fragtmand - Sjælland, fyn, og Nord- og sønderjylland:

Ved større møbler til ovennævnte områder, benytter vi os af vores gode samarbejdspartner STEP Transport, der sikrer en gratis og gnidningsfri levering til kantsten. De ringer altid omkring 1 time før ankomst til bopælen. 

Der er mulighed for tilkøb af forskellige services som, indbæring, bortskaffelse af gamle møbler samt emballage.
Du kan i checkout, vælge hvilken services der passer dig.

Egen levering (Djurs Møblers levering)

Ved egen levering i nærområdet, kommer vores egen chauffør ud med dine møbler. 

Ved egne leveringer, er gratis indbæring altid en del af vores service. 

Der er mulighed for tilkøb af

  • Udpakning og bortskaffelse af emballage: 249,-
  • Udpakning, og bortskaffelse af emballage og gamle møbler: 499,-

Du kan læse mere om vores forskellige leveringer her.

 

Hvad koster levering?

Du får gratis levering på alle ordre over 499.- Læs om alt ift. leveringen her.

Hvor leverer I til?

Vi leverer til hele Danmark. Ved levering til ikke-brofaste øer skal I tage kontakt til butikken og en merpris kan komme på tale.

Leverer I til udlandet?

Vi leverer også til Norge og Sverige. Kontakt os i butikken på [email protected] for at høre nærmere ift. leveringspriser.

Jeg har bestilt et stort møbel, men jeg bor i en etageejendom - tilbyder i opbæring?

Hvis du bor i en etageejendom og ikke selv kan løfte dine møbler op, skal du benytte dig af vores indbæringsservice. Ved levering til nærområdet af butikken, er vores levering altid med ombæring - helt gratis. Dette gælder for alle i området 7000-9000. For områderne udover, opkræves et indbæringsgebyr på 550,- der tilvælges under på leveringsformerne på checkout.

Skal jeg være hjemme, når I leverer min ordre?
Ikke nødvendigvis, men vi ser helst, at I er det (for jeres egen skyld). Når vi har modtaget alle produkter i din ordre på lageret, og de er klar til levering, ringer vi ud og aftaler et leveringstidspunkt. Her aftaler vi nærmere omkring leveringsdetaljerne.
Jeg vil selv afhente min ordre i Jeres butik, hvor kan jeg gøre det?
Du kan altid vælge “Afhentning i butik” når du går igennem bestillingen. Når ordren er klar til afhentning, ringer vi dig op, og du kan efterfølgende afhente ordren på vores adresse: Ramtenvej 7, 8581, Nimtofte.

Senest viste