Fra 13.330,00 kr
Bestillingsvare 5-7 uger
SKU
centolav

Skipper Furniture - Cento stol - Lav

Cento stolen fra danske Skipper Furniture er designet af O & M design.
Stolen er fastpolstret med handskeblødt læder overalt, og monteret med en elegant stål sokkel der kan vælges i stål eller sort stål.
Stolen er med sit slanke og elegante design mere end en stol, stolen har foruden sin funktion en skulpturel effekt i rummet som skaber en svævende lethed.
Cento kommer med et lækkert tilt system således du kan justere din sidde vinkel efter behov.
Cento fås kun i læder. 

Specifikationer

Specifikationer

Mere information
Varenummer centolav
Leveringstid 5-7 uger
Type Lænestol
Producent Skipper Furniture
Materiale Læder
Dybde/Bredde 80,00 CM
Højde 76,00 CM
Længde/bredde 77,00 CM
Sædehøjde 40
Vedligeholdelse

Vedligeholdelse af læder og tekstil

Læder og tekstiler skal vedligeholdes for at bevare overfladens kvalitet. Især anilin læder skal vedligeholdes grundigt, da det er den mest naturlige type og den ellers bliver hurtigt slidt, ridset og udtørret. Semianilin- og korrigeret læder skal ligeledes vedligeholdes, men disse er mere slidstærke og behøves derfor ikke at behandles lige så ofte.

Læder - Fremgangsmåden af en optimal læderbehandling ses nedenfor:

  1. Først renses læderet med læderrens og en klud eller svamp. Påfør dette med ensrettet, masserende cirkelbevægelser på alle flader.
  2. Herefter påføres lædercreme med samme fremgangsmåde.



Tekstiler - Optimal behandling af tekstil:

  1. Først renses stoffet med en klud eller svamp påført med tekstilrens.
  2. Herefter anbefales det at imprægnere stoffet med spray, hvorved holdbarheden optimeres. Imprægneringen tørres herefter i 90 minutter. Tjek eventuelt om det holder ved at sprøjte lidt vand på stoffet. Hvis ikke vandet ”perler” påføres endnu et lag.

100% Kærlighed til møblet
Prisgaranti
Gratis fragt v. 499,-
Reel rådgivning

Ofte stillede spørgsmål

Få svar på ofte stillede spørsgsmål her. Sidder du tilbage med yderligere spørgsmål, skal du endelig ikke tøve med at tage kontakt.

Få hjælp her

Vi sidder klar både på telefon, email og chatten, når du har brug for det.

Hvordan leveres mine produkter?

Det kommer an på, hvad du bestiller - og hvor du bor. 

GLS: 

Ved køb der tillader afsendelse med GLS, benyttes dette. Her vil pakken blive sendt til nærmeste pakkeshop ud fra din indtastede adresse i checkout.

Fragtmand - Sjælland, fyn, og Nord- og sønderjylland:

Ved større møbler til ovennævnte områder, benytter vi os af vores gode samarbejdspartner STEP Transport, der sikrer en gratis og gnidningsfri levering til kantsten. De ringer altid omkring 1 time før ankomst til bopælen. 

Der er mulighed for tilkøb af forskellige services som, indbæring, bortskaffelse af gamle møbler samt emballage.
Du kan i checkout, vælge hvilken services der passer dig.

Egen levering (Djurs Møblers levering)

Ved egen levering i nærområdet, kommer vores egen chauffør ud med dine møbler. 

Ved egne leveringer, er gratis indbæring altid en del af vores service. 

Der er mulighed for tilkøb af

  • Udpakning og bortskaffelse af emballage: 249,-
  • Udpakning, og bortskaffelse af emballage og gamle møbler: 499,-

Du kan læse mere om vores forskellige leveringer her.

 

Hvad koster levering?

Du får gratis levering på alle ordre over 499.- Læs om alt ift. leveringen her.

Hvor leverer I til?

Vi leverer til hele Danmark. Ved levering til ikke-brofaste øer skal I tage kontakt til butikken og en merpris kan komme på tale.

Leverer I til udlandet?

Vi leverer også til Norge og Sverige. Kontakt os i butikken på [email protected] for at høre nærmere ift. leveringspriser.

Jeg har bestilt et stort møbel, men jeg bor i en etageejendom - tilbyder i opbæring?

Hvis du bor i en etageejendom og ikke selv kan løfte dine møbler op, skal du benytte dig af vores indbæringsservice. Ved levering til nærområdet af butikken, er vores levering altid med ombæring - helt gratis. Dette gælder for alle i området 7000-9000. For områderne udover, opkræves et indbæringsgebyr på 550,- der tilvælges under på leveringsformerne på checkout.

Skal jeg være hjemme, når I leverer min ordre?
Ikke nødvendigvis, men vi ser helst, at I er det (for jeres egen skyld). Når vi har modtaget alle produkter i din ordre på lageret, og de er klar til levering, ringer vi ud og aftaler et leveringstidspunkt. Her aftaler vi nærmere omkring leveringsdetaljerne.
Jeg vil selv afhente min ordre i Jeres butik, hvor kan jeg gøre det?
Du kan altid vælge “Afhentning i butik” når du går igennem bestillingen. Når ordren er klar til afhentning, ringer vi dig op, og du kan efterfølgende afhente ordren på vores adresse: Ramtenvej 7, 8581, Nimtofte.

Senest viste